GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések!

Milyen termékeket találok az áruházban?

Cégünk redőny-, szúnyogháló-, valamint bútorkefék forgalmazásával foglalkozik. A webáruházban különböző méretű, színű és típusú keféket lehet megvásárolni méterben. Az általunk forgalmazott kefék első osztályú minősítésűek, teljesen újak, még sosem használt szálak.

Hogy történik a rendelés?

A kiválasztott termékeket rakd a kosárba, és a vásárlási folyamat során meg tudod adni a szükséges adatokat a szállításhoz. Szükségünk van az e-mail címedre és a telefonszámodra, hogy el tudjunk érni, ha bármi kérdésünk, pontosítási igény lépne fel részünkről. A vásárlási folyamat során ki tudod választani a szállítási és fizetési módot és meg tudod adni a szállítási adatokat.

Milyen módon tudok hozzájutni a csomagomhoz?

A csomagot a rendelés beérkezése után elkezdjük feldolgozni. Többféle átvételi mód közül választhatsz:

  • Szerződött partnerünk a GLS futárszolgálat. Csomagjaidat a GLS futárok szállítják házhoz, illetve arra a címre, amit megadtál. Munkaidőben történnek a kiszállítások, így munkahelyedet is meg tudod adni, mint kiszállítási cím.
  • 1 kg alatti csomagokat kedvezményes áron 750 Ft/csomag szállítjuk mind csomagpontra. A házhoz kért csomagok szállítási díja 890 Ft. A csomagok súlyát a webáruházba feltöltött súlyok alapján a rendszer automatikusan számolja. Bizonyos termékek súlya a csomagolás nehézségétől függően korrigálásra kerültek. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem fogadunk el. 
  • Az 1 kg feletti csomagokat egységesen 1490 Ft-os áron szállítjuk. Ha a futárnál szeretnél fizetni a csomagért, akkor az utánvét kezelési díja 320 Ft. 25.000 Ft-os vásárlás felett a csomagküldés ingyenes – kivéve viszonteladók (utánvét esetén az utánvét díját felszámítja a rendszer).
  • A GLS csomagpontokon több, mint 600 helyen is lehetőséged van a csomagod átvételére. Ennek ára 1090 Ft. A csomagpontra szállított csomagoknál nem lehetséges az utánvétes fizetést választani. A rendelésedet ebben az esetben kérjük, hogy előre fizesd, válaszd az azonnali bankkártyával vagy banki utalással való fizetési módot.
  • Amennyiben nagykereskedelmi partnerünk szeretnél lenni, vagy nagyobb mennyiséget rendelnél, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot. E-mail címünk: info@kefenagyker.hu
  • Személyes átvételre előre egyeztetett időpontban cégünk telephelyén munkaidőben van lehetőséged: Tomix.hu Kft. 2146 Mogyoród Sarló utca 3. szám alatti címen. Személyes átvételt kérjük mindig jelezd előre, és egyeztess időpontot az alábbi telefonszámon: 0670/701-1919.

A csomagzárás 12 órakor történik minden hétköznap. Az addig beérkezett utánvétes rendeléseket, illetve az addig beérkezett utalásos csomagokat még aznap átadjuk a futárnak. A kézbesítés másnap történik, általában, amiről a GLS központi e-mailt küld a rendelés során megadott e-mail címre. A csomag státuszáról rendszerüzenetben értesítést küld az áruházunk is.

Ünnepnapokon és hétvégén nincsen csomagküldés. Viszont személyes átvételre van lehetőség, kizárólag előre egyeztetett időpontban.

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésem?

A megrendelési folyamat során több fizetési lehetőség közül is választhatsz.

  • utánvétes fizetés esetén: az utánvétdíja 320 Ft, amely a megrendelés értékéhez hozzáadódik. A legtöbb GLS futár rendelkezik helyszíni bankkártyás fizetésre alkalmas terminállal. Ha bankkártyával szeretnél fizetni, azt kérlek jelezd felénk, hogy mi is tovább tudjuk adni ezt az igényt a szállító felé.
  • Előre fizetés bankszámlára utalással: Számlaszámunkat a rendelés visszaigazoló e-mail fogja tartalmazni.
  • Azonnali bankkártyás fizetés esetén a bankkártya adataidat kell megadnod.
  • Személyes átvétel kizárólag előre utalással, vagy helyszíni készpénz fizetéssel lehetséges. Személyes átvételnél bankkártyás fizetésre nincs módod.

Hogyan kapom meg a számlát?

Webáruházi rendelés esetén a számlát e-mailben küldjük el Neked az általad megadott e-mail címre, ezért kérünk figyeld e-mailjeidet, esetlegesen a Spam mappát is! Ha bármi miatt nem kaptad meg, vagy nem tudod letölteni, keress minket elérhetőségeinken.

Hol tudom személyesen megtekinteni a termékeket?

Személyes megtekintésre is van lehetőség, de csak kizárólag előre egyeztetett időpontban cégünk telephelyén: Tomix.hu Kft. 2146 Mogyoród, Sarló utca 3. szám alatt. Kérjük ebben az esetben az alábbi telefonszámon egyeztess időpontot: 06-70/701-1919

Illetve lehetőséged van ingyenes minta iránti kérelemre is, melyhez az űrlapot az alábbi linken tudod kitölteni:

A telephely és a webáruház készlete ugyanaz?

A cég telephelyén megtalálható valamennyi termék, ami a webáruházban elérhető, de külső raktárban is vannak termékeink, így a készlet nem minden esetben tartalmazza a weben megjelenített mennyiségeket. Valamint a folyamatos áruváltozás sem teszi lehetővé, hogy a készlet állásáért 100 % felelősséget tudjunk vállalni. Amennyiben a megrendelt terméket nem tudjuk biztosítani arról a megadott elérhetőségeken tájékoztatást fogunk adni, és javaslatot teszünk az esetleges megoldási lehetőségekről.

Hogyan tudom jelezni, ha olyan színű keféket, vagy olyan méreteket keresek, mely jelenleg nincsenek raktáron?

Amennyiben olyan kefét keresel, ami nem szerepel a webáruházban, úgy keress meg bennünket bármelyik elérhetőségen, hogy ajánlatot tudjunk tenni a keresett termékre vonatkozóan.

Mit tegyek ha nem azt kaptam, mint amit vártam? Nem olyan a szín, vagy nem a megfelelő méretet választottam?

Fontos számunkra, hogy elégedett legyél a nálunk megrendelt kefeszálakkal. Így arra kérünk, hogy vásárlás előtt mindenképpen tájékozódj honlapunkon. Minden termékhez belinkeltük az oda kapcsolódó termékleírásokat, az általános ismertetőket és a szerkezeti rajzokat, méreteket is. Ezeket minden esetben figyelmesen olvasd el annak érdekében, hogy a lehető legjobb döntést hozd az alapanyagok kiválasztásakor. Javasoljuk azt is, ha tudsz, gyere el cégünk telephelyére, ahol személyesen is meg tudod nézni, az általunk forgalmazott keféket, vagy kérhetsz ingyenes mintadarabokat, melyet elküldünk neked postán.

Igyekszünk telefonon is segítséget nyújtani, bátran használd elérhetőségeinket, igyekszünk segíteni, és minden problémára találunk megoldást. Ha mégis előfordul, hogy nem megfelelő terméket választottál, lehetőséged van cserélni, visszaküldeni, levásárolni. Ennek részleteivel kapcsolatban az Általános szerződési feltételekben találsz pontos iránymutatást, melyet az alábbi linken találsz:

Mit tegyek, ha mást kaptam, mint amit rendeltem?

Igyekszünk a legnagyobb gondossággal összeállítani a csomagodat, ettől függetlenül előfordulhat, hogy nem az a termék kerül a csomagodba, amit megrendeltél. Ilyen esetben kérünk, hogy telefonon/e-mailben jelezd ezt felénk, és igyekszünk a lehető leghamarabb megoldást találni ez ügyben.

Már leadott rendeléshez szeretnék még valamit hozzátenni, mit tegyek?

Leadhatsz még egy rendelést, de ez esetben, kérjük a megjegyzés rovatban mindenképpen tüntesd fel, hogy már van egy élő rendelésed, és kéred, hogy a két rendelést vonjuk össze! Ha ezt elmulasztod, akkor a rendeléseidet független rendelésekként kezeljük.

A házhoz szállítandó csomagom átvételének időpontja bizonytalan, vagy egyedi kéréshez kötött, hol jelezzem?

Mi sajnos nem tudjuk jelezni a GLS futárszolgálat felé, hogy ki mikor van otthon, mikor tudja átvenni a csomagot. A csomagfeladás időpontjában a GLS küld egy automatikus e-mailt, amelyben szerepel az, hogy csomagot készítettünk össze Neked. Ebben szerepel a csomagszámod, illetve az a lehetőség, hogy meg tudod változtatni a csomag átvételének helyét és időpontját. Élj ezzel a lehetőséggel, ha szeretnéd máskor/máshova kérni a csomagodat. A GLS ezen kívül a kiszállítás napján újabb e-mailt küld a csomag várható szállítási időpontjáról.

Észrevételem, javaslatom van mit tegyek?

Hasznos észrevételedet és javaslatodat előre is köszönjük. Kérjük ezeket az alábbi e-mail címre küldd el részünkre: info@kefenagyker.hu